bloggjossand

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Ska jag?

Av Josefine Dahlström - 30 januari 2015 22:24

Jag funderar just nu på om jag ska börja blogga igen eller inte...Har ju typ inget att lägga ut och inte så mycket läsare..Aja haha det jag i alla fall har är en Crush! Boom Boom Boom! jepp Han e snygg och bäst! Han heter Omar Rudberg och jaaaa! Nu kom jag på det! Denna blogg kan vara inriktad mot Omar! OMFG så smart man kan vara! See UUU        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Dahlström - 1 februari 2015 09:30


Bara älskar denna låt <3 man blundar och lyssnar på texten så blir den ännu finare <3 lyssna ni med <3 #foooFamily seee U!!!   ...

Av Josefine Dahlström - 31 januari 2015 12:06


Asså serri...Idag frågade en as ful kille om jag ville bli tsm med honom. Nej!! varför skulle jag? Aja när jag i alla fall efter ett tags skrikande skrev nej skulle han fråga om jag hade kille. Ja skrev jag då...Han bah "Vem? Oliver eller Marcus?" Ne...

Av Josefine Dahlström - 30 januari 2015 23:24


På riktigt? Kan inte någon bara ge honom till mig på alla <3 dag? PLZ!!! Om ingen ger han till mig kidnappar jag han! Älskar min skyddsängel <3 Bästa människan som finns <3   ...

Av Josefine Dahlström - 10 oktober 2014 10:38


Heeey mina vänner!! Ni kanske tror att jag är gansksa normal? Ni har fel!!!! Haha men ni kan väll kolla in min, Linns ochHannas nya blogg www.vandrandekottbullar.bloggplatsen.se Där är jag lite mer osäriös och aa you knoooow!! Ha det auzum nu!!     ...

Av Josefine Dahlström - 7 oktober 2014 17:29


Asså jag orkar inte!tåg fan var försenat så vi missade bussen som skulle gå därifrån...Alla andra fick sjuds men så blev ju alla bilar fulla!!! Ja då fick jag gå 4 kilometer själv och när jag kommer in på alen så kommer andra bussen!!! OCH bussen som...

Presentation


Jossan!

Jaoo, jaoo, jaoo! Jag är en tjej på 15 bast med en Crush på Omar Rudberg som ni kommer märka här, gillar ni cokså Omar eller nån annan i TFC så kan ni läsa min blogg! Gillar ni nåt annat kan ni också läsa x)

Puuuuuuus!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards